2017年1月28日 星期六

年初一~8餸1湯素食晚餐


今日係大年初一,

我第一次挑戰煮14人素食晚餐(原本16人),

準備咗8餸1湯,

份量都大大碟架!

希望夠食啦!



香煎腐皮卷(椰菜、甘筍、木耳、冬菇、金菇、粉絲)
南乳炆蓮藕(木耳、豆腐卜、支竹)
炆齋(紹菜、冬菇、金針、雲耳、粉絲)
咖哩蘿蔔素丸(素魚蛋、素牛丸、素豆腐丸)
西芹腰果炒雜錦(三色椒、素蝦、素海鮮)
冬菇蠔豉髮菜燴生菜
豆腐蒸水蛋
涼拌青瓜雲耳
 粉葛栗子粟米甘筍赤小豆扁豆花豆素湯
(全家福)


 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


14 則留言 :

  1. 新春大吉!叻叻,大大的成功

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,大功告成,明年繼續!

      刪除
  2. 回覆
    1. 當年觀音大使向魚民宣揚佛法,教化他們不殺生,而魚民表示以捕魚為生,不殺生那可以吃甚麼呢?難道吃海草嗎?觀音大使想想也是,所以就行到海中,將木棍插入海中,合什唸經之後,將木棍取出,之後向魚民宣佈,凡在木棍上生長的,都是齋的,都是可以吃的。(網上資料)

      刪除
    2. 老公係客家人,傳統年初一會食全日齋菜,其中蠔豉都係齋菜之一呀!

      刪除
  3. 新春大吉,成功啦!讚!叻女

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,大功告成,明年繼續!

      刪除
  4. 一家人好熱閙!我們初一都食素中午果餐,晚餐正常,雞年萬事如意!

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 其實,初初我都擔心唔夠食,好彩最後都夠食咋!明年繼續努力!

      刪除
  6. 雀后,
    恭賀新禧!
    你們家新裝修, 在客廳整了個組合架, 好好用呀!

    回覆刪除
  7. Do you need free YouTube Subscribers?
    Did you know you can get them AUTOMATICALLY AND ABSOLUTELY FREE by registering on Like 4 Like?

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!