2017年1月15日 星期日

提早團年&妹妹生日


噚日,

我哋出咗沙田,

提早和母親大人團年兼慶祝妹妹生日!

我哋叫咗一圍酒席外,

仲額外叫多3款素菜俾大魔怪食呀!















由於接近過年嘅關係,

酒樓超多客人外,

工作人員人手又唔夠,

食物質素真係好一般呀!


 
  
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  



13 則留言 :

  1. 而家是揾錢時間,得失客人都唔理架啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪就係,出菜次序又亂哂籠,追咗好多次先有個燒味拼盆呀!

      刪除
  2. 太旺場,食物真會失準。

    回覆刪除
  3. 大時大節出街食飯,會有食物水準下降嘅情況。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪就係囉,所以我自己屋企團年,都係自己煮呀!

      刪除
  4. 臨近大節食肆價錢貴選擇少餸菜又麻麻 .

    回覆刪除
  5. 望落好似碟桂花糕最吸引哦! 係呢! 顺便多咀問下我們就快在沙田請朋友食飯,有無邊間好介紹. 唔該哂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 桂花糕唔太甜,又真係幾好食呀!其實沙田我唔係咁熟,所以介紹唔到你有咩好食肆呀!

      刪除
  6. Ever wanted to get free YouTube Subscribers?
    Did you know you can get these ON AUTOPILOT AND ABSOLUTELY FREE by getting an account on Like 4 Like?

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!