2017年1月22日 星期日

2017朱家團年飯


噚晚,

我哋提早團年,

一如過往,

母親大人和妹妹一家嚟食團年飯,

簡簡單單6餸1湯(其中3餸1湯係素食),

加埋我整嘅生炒臘味糯米飯和湯渣,

啱啱好8個餸1湯,

白飯任裝!



鮑魚冬菇發菜蠔豉瑤柱炆鴨腳
客家咸雞
燒肉(外賣)
蜜糖豆雪耳炒素海鮮(素)
腰果炒雜錦(素)~翠肉瓜、三色椒、雲耳、腰果
西蘭花舞菇燴素丸(素)
生炒臘味糯米飯
蓮藕粟米甘筍栗子眉豆花生湯(素)


 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 






12 則留言 :

  1. 原來咁多人食,唔怪得碟碟餸都咁大碟啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔多人架,6個大人1個小朋友,都剩咗幾多餸架!

      刪除
  2. 一家人食團年飯真係温馨又好味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一家人齊齊整整食飯就最開心啦!

      刪除
  3. 雀后,
    客家咸雞好靚色,鮑魚盆菜又足料, 碟碟餸都咁正!
    燒肉在那間字號買呢?
    年30唔知有無燒肉賣, 可能百佳有未定?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 燒肉係新北江759樓上果間燒味舖買架!

      刪除
  4. 幾多個人食,好大碟啊!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!