2016年6月6日 星期一

返鄉下


一連3日返咗惠州,

以為可以避開香港呢幾日嘅黃雨啦!

點知星期六中午返到惠州,

已經開始落大雨,

仲越落越大添呀!

求求其其搵間小店食午餐,

呢度真係經濟實惠,

4個餸+蘿蔔湯+飯,

都係56蚊人仔,

湯和飯係任添食架!

(不過店名唔記得影)










晚上,

朋友帶我哋入村食飯,

專登帶我哋去飲田螺湯,

食家鄉餸菜呀!








星期日,

我哋去咗探堂妹,

係附近搵咗間自助任食韓國燒烤,

全包每人42蚊人仔,

超級抵食呀!














落大雨,

我哋都唔想出街,

所以我哋自己煮飯食,

買咗超新鮮豬粉腸,

用嚟煲蘿蔔排骨粉腸湯,

呢啖湯真係好鮮甜,

嘻,

我都忍唔住口食咗幾條粉腸,

一D異味都冇,

好食呀!







食完飯,

朋友call我哋去唱K,

由於星期日晚冇特價,

啤酒水果和小食套餐168蚊人仔,

4個人唱到唔捨得走,

我啱啱唱到興起就話要走,

真係有少少唔開心囉!

下次返嚟都係要早D嚟唱過夠本先得!






今朝早上又落起大雨,

見雨停咗就去咗市場食早餐,

今次試新店,

D嘢食又唔錯喎!

點知食完嘢又開始落大雨,

買咗少少嘢就返屋企,

執完屋就返香港囉!




豆角2蚊、粟米3蚊、茄子1.5、花生7.5、蕃薯乾8蚊、綠豆7蚊。


 

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

14 則留言 :

  1. 回覆
    1. 哈,餐餐咁食法,唔得架,實俾醫生鬧架!

      刪除
  2. 韓國燒烤超抵食 ,香港吃碼三,四倍價都唔止,👍😋

    回覆刪除
  3. 樣樣平,樣樣抵,吾捨得番香港呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,真係架,有好多嘢平過香港,真係買到唔捨得返嚟架!

      刪除
  4. 請問係市場食早餐既地址係邊, 下星期會同朋友去跟你早餐

    回覆刪除
    回覆
    1. 果度係河南岸農副產品綜合市場,最右手邊果兩間呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!