2016年6月20日 星期一

愉快的父親節


昨日係父親節,

我哋約埋姑奶和外甥女,

一齊去雲泉仙館探奶奶;

大小魔怪第一次去,

覺得呢度環境都唔錯呀!












之後,

我哋出咗沙田去妹妹家耍樂,

個個見到都話小魔怪肥咗一個碼,

哈哈,

佢話又係減肥嘅時候啦!

晚餐食得簡單,

KFC、壽司、炒素米粉、咸雞、鹽焗蝦、冷盆,

都幾豐富架!










 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



6 則留言 :

  1. 有个好媽媽成日整好野比佢食,想瘦都難。😄

    回覆刪除
  2. 我契媽就住雲泉仙館附近,以前我年年去食齋架,最鍾意路口有攤檔賣野。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋每次去都買百幾廿百蚊嘢架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!