2016年6月1日 星期三

今日餃餃日


今日係餃餃日,

我成朝係廚房切切切,

包包包,

總共包咗23隻白菜木耳豬肉餃,

46隻椰菜木耳香菇餃(素),

咁就可以一次滿足哂2個人嘅願望啦!



















參考食譜~白菜木耳豬肉餃子

參考食譜~煎素餃子










大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



12 則留言 :

  1. 湯餃煎餃我一樣咁鐘意,不過天氣熱的時候係廚房切切切,包包包都幾辛苦呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩我有把風扇仔擺咗係廚房,所以冇咁熱呀!

      刪除
  2. 回覆
    1. 係架,我哋食咗44隻,其餘的擺咗入冰箱呀!

      刪除
  3. 回覆
    1. 哈哈,呢個餃餃日,真係唔錯架,啱哂家人口味呀!

      刪除
  4. 愛心餃餃,最重要大家食得開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架,一次過滿足哂成家人願望呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!