2016年6月24日 星期五

慶祝~天盛富臨皇宮


最近老公升職,

值得高興;

做咗咁多年,

相識滿天下,

請同事食飯係指定動作,

呢類飯局都差不多有5~6次咁多呀!

老公又點會少得我哋呢,

昨晚老公就請大伯和姑奶等食飯!

老公講咗咩人情都唔使做,

但姑奶新抱淇淇買咗件衫做禮物,

而大伯又封咗利事俾老公呀!















唔講得少,

呢個餐真係好豐富,

平日(一至四)只係$1488全包宴,

全部大大碟,

碟豆腐係另加俾大魔怪食的,

我哋得8個人食又點會食唔哂吖!

我已經好醒咁帶定個環保盒,

但都係裝唔哂,

都係要加錢買咗2個盒先裝得哂,

拎番屋企今日做餸呀!

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

10 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!