2016年6月16日 星期四

易滿足~板長壽司


小魔怪返嚟第一餐,

佢話一定要去食日本嘢,

因為係英國咁耐,

一餐都冇食過呀!

我哋去咗天水圍新北江商場嘅板長壽司,

唔使講佢一定order食壽司啦!

我哋係會員免收加一,

呢餐食咗$308。

唔係喇,

小魔怪咁大食,

下次都係同佢去食日式放題好過囉!










 
   
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


10 則留言 :

  1. 真係要好好慰勞下小魔怪

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,佢一返到嚟已經話想食好多嘢啦!

      刪除
  2. 回覆
    1. 佢日日都約朋友和同學出街,應該會食番夠本架啦!

      刪除
  3. 香港是美食天堂,食番夠本,才返去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,佢係英國已經肥咗成個碼,我諗佢返英國又會肥咗幾個碼啫!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!