2016年6月12日 星期日

節瓜冬菇炆排骨


近期瓜瓜菜菜價格比新年時已經平番好多,

記得上星期街市買節瓜$5有5小個,

今次就$5有3大個,

真係平到唔買唔得囉!

呢餐用咗2個嚟炆排骨,

剩番果個節瓜整咩好呢???









材料: 節瓜2個、飛排排骨$25、冬菇14隻、薑2片、紹酒少許、2碗水

醃料: 豉油1湯匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油少許

調味: 蠔油1.5湯匙、豉油半湯匙、老抽少許、冰糖適量

做法: 飛排排骨洗淨後用醃料醃1小時;冬菇浸軟去蒂備用;節瓜去皮切件;

凍鍋落油燒熱,加入薑片和排骨略煎兩面,落埋冬菇爆香後贊少許紹酒,

加入調味和2碗水炆至排骨30分鐘後(滾後轉小火),

加入節瓜煮至瓜腍便成(約15分鐘左右)。

~炆排骨我鐘意買飛排排骨,因為佢炆一陣已經好腍滑,至於買一字排或腩排的話,炆嘅時間可以會比較耐少少喇!





大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


14 則留言 :

  1. 呢味餸方便美味,唔层落肉都好味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,就咁節瓜炆冬菇都好好食架!

      刪除
  2. 我今晚都係食節瓜,不過用來煲湯呢

    回覆刪除
  3. 請問為何飛水後醃?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係飛水呀,飛排排骨係排骨嘅一種,D肉特別涌和腍身,用嚟炆、炒都好好食架!

      刪除
  4. 回覆
    1. 果排要捱貴價菜,真係搵唔到幾多斧頭錢架!

      刪除
  5. 我喱幾時都食好多節瓜,切得大大舊煲魚湯都好好食架。

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!