2016年6月3日 星期五

素雜菜湯


大魔怪由宿舍返咗嚟屋企都成個星期,

今日就煲番個素雜菜湯俾佢飲啦!

其實呢個素雜菜湯我都成日煲架!

蕃茄、薯仔、甘筍和椰菜係必落嘅,

有時我仲會加埋南瓜、西芹和洋蔥添,

所以話煲雜菜湯,

真係妳想點煲都得架!

不過點煲都好,

都要加片薑落去一齊煲,

感覺冇咁寒涼呀!












材料: 蕃茄4個、薯仔2個、甘筍2條、椰菜半個、2片薑

做法: 將蕃茄洗淨切件;甘筍和薯仔去皮切件;椰菜切片;

落少許油先炒香薑片和蕃茄後,加入薯仔、甘筍、椰菜和6碗熱水煮滾後,

轉小火慢慢煲1小時後加鹽調味便成。


  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!





12 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!