2016年6月8日 星期三

2016愛心糭


今日又到包糭嘅大日子啦!

本來今年都諗住包十零隻應下節就算,

點知小魔怪話想食多豆嘅糭喎!

(佢下星期會由英國返嚟一個月呀!)

所以拿拿臨買齊材料,

今日開工呀!

今年總共包咗57隻糭,

8隻素豆糭俾大魔怪,

9隻冇蛋黃有肉糭俾小魔怪,

40隻有蛋有肉糭!















材料: 糯米5斤、綠豆4斤、咸蛋20隻、糭葉1斤、草2扎、

蝦米半斤、豬腩肉2.5磅、乾蔥頭1包

醃料: 豉油2湯匙、五香粉一包、糖2茶匙、紹酒1湯匙

做法: 豬腩肉去皮後切塊狀用醃料醃一陣;將整包乾蔥頭剁碎,

落油爆香乾蔥蓉後,加豬腩肉、蝦米、1茶匙鹽和大半碗水,


略煮豬腩肉至收汁盛起待涼,放入雪櫃雪1晚;
 

糯米和豆洗淨後起碼浸6個鐘,倒去多餘水份,

加3湯匙鹽和2湯匙油撈勻米及豆;

然後烚糭葉和草、咸蛋黃開半;準備好哂所有材料,就可以包糭啦!


每轉糭烚1個半鐘左右就得啦!





 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


20 則留言 :

  1. 好大工程啊! 早知我入去偷師啦

    回覆刪除
  2. 可以 post 相出來教長方形糭怎樣包嗎? 謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年得我一個人包,冇時間影相,等出年包糭時再搵人幫手影相,教大家包長方形糭,好易包架!

      刪除
  3. 嘩!好大陣仗呀!包咁多隻要分幾多礃烚呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,雙煲齊齊烚,起碼要烚3轉呀!

      刪除
  4. 回覆
    1. 哈哈,我都係食得一隻咋,分下分下,分哂俾親戚朋友囉!

      刪除
  5. 回覆
    1. 哈哈,佢哋年年都食我包嘅糭架!

      刪除
  6. 你好犀利,一個人包辦。 我都鍾意食多豆架。

    回覆刪除
  7. 世上只有媽媽好, 有媽的孩子像個寶 :-)
    祝端午節快樂 :-)

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!