2016年6月13日 星期一

菜乾甘筍咸鴨腎豬腱湯


今晚小魔怪會由英國返嚟香港逗留一個月,

佢話好耐冇飲過老火湯喎!

得得得,

煲湯我至拿手,

今日就煲咗菜乾甘筍咸鴨腎豬腱湯,

呢個湯有清熱潤肺等功效架!








材料: 菜乾適量、甘筍2條、咸鴨腎3個、豬腱$40、蜜棗4粒、南北杏1湯匙

做法: 菜乾浸軟去蒂;豬腱出水後用1茶匙鹽醃1小時;

咸鴨腎洗淨備用;甘筍去皮切件;

燒熱10碗水加入所有材料煲1.5小時(大火滾後轉小火慢慢煲),

取出咸鴨腎切片放回煲內煲多30分鐘,按個人口味加鹽調味。

(我冇加鹽因為已經夠咸啦!)




大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


10 則留言 :

  1. 真係要整多啲好嘢俾二少嘆下啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢已經講咗好多好多想食嘅餸,我已經排緊隊煮俾佢食架啦!

      刪除
  2. 雀后真係要煲多d老火湯俾小魔怪潤潤呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,依家要勤力D煲湯俾佢飲先得囉!

      刪除
  3. 小魔怪返來,有好餸食啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢要求多多,我盡量試下滿足佢啦!

      刪除
  4. 請問點解要用鹽醃百嘅?:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我哋會食埋湯渣,而醃咸咗嘅豬腱肉用嚟煲粥或煲湯後,豬腱咸咸哋,好好食架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!