2016年1月9日 星期六

元朗大榮華酒樓


昨日,

大伯、大伯娘、姑奶為小魔怪餞行,

我哋揀咗去大榮華食晚飯,

大家都鐘意食傳統菜式,

第一次食豬油撈飯,

好食!

但砵仔飯份量太少,

大魔怪和小魔怪各自食咗3個和2個飯先夠飽呀!

小魔怪多謝大伯大伯娘姑媽哥哥和姐姐的大利是!





















  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


 

10 則留言 :

  1. 祝小魔怪一切順利!學業進步!

    回覆刪除
  2. 大榮華D馬拉糕最好食,祝小魔怪早日學成歸來

    回覆刪除
  3. 祝謙謙百尺竿頭, 更進一步! 去留學多久呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝多謝!小魔怪去英國讀一年,攞個學士學位返嚟呀!

      刪除
  4. 我唸如果我個囡要去外國讀書~我一定跟埋去陪佢~唔捨得呀~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家我都唔捨得架,不過佢咁大個,應該會識得自己照顧自己,而且一年好快過呀!

      刪除
  5. 哦,一年好快過.不過小心人多地方.依間果邊政局+難民問題.

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!