2016年1月11日 星期一

可樂雞翼(電飯煲版)


又係時候教小魔怪煮餸喇!

今日煮呢個又係零失敗嘅可樂雞翼,

佢係雞翼狂,

一定會鐘意食呢個餸架!

唔使用哂一罐可樂,

一半煮雞翼,

一半咪飲咗佢囉!











材料: 雞翼8隻、可樂半罐、薑3片

調味: 豉油1湯匙、糖1茶匙

做法: 用電飯煲燒熱水加雞翼煮至水翻滾(出水),倒出雞翼清洗後備用;

將薑3片和雞翼放入電飯煲內(按煮飯制),

落調味和可樂(可樂需要蓋過雞翼面)煮15分鐘便成(煮滾後計)。

~係屋企煮我會落冰糖,咁個可樂汁會杰身好多!

~仲有可以加老抽調色,整色整水嘛!



  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



16 則留言 :

  1. 到時佢想食乜,一定會問你点煮,要搖控呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該會,不過有時差,可能半夜先嚟問我呀!>.<

      刪除
  2. 回覆
    1. 唔使開火煮食,用電飯煲煮餸係最簡單架!

      刪除
  3. 可樂雞翼,簡單好味,小魔怪一定掂。

    回覆刪除
  4. 仔去uk探samwei嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. samwei好好人,話再仔有咩事可以call佢,不過再仔學校距離倫敦好遠,未必會去到探samwei呀!

      刪除
  5. 回覆
    1. 就係鐘意佢唔使睇火,煮到個汁杰杰哋就食得啦!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!