2016年1月4日 星期一

雜菜肉碎炒米粉


話咁快又到咗星期一,

大家又回復平時嘅日子,

返工的返工,

返學的返學,

而我呢???

咪又係要繼續我朱家總管嘅職務囉!

今朝打掃完屋企後,

簡簡單單炒咗個米粉做午餐,

哈,

又預多咗份量添,

我諗做埋晚餐都仲得呀!





材料: 孔雀牌米粉4個、豬肉碎$15、椰菜半個、甘筍1條、

雞蛋2隻、清雞湯1碗、鹽適量

醃料: 豉油1湯匙、糖1茶匙、鹽半茶匙、粟粉少許、水2湯匙

做法: 豬肉碎用醃料醃30分鐘;米粉用暖水浸軟後,略剪斷;

椰菜和甘筍切絲;雞蛋打發好備用;

燒熱油鑊落雞蛋快手炒勻後上碟;

燒熱油鑊加肉碎快炒(盡量將肉碎炒散),

炒至8成熟後加入椰菜和甘筍絲炒勻,落雞湯煮滾後,

加入米粉炒至乾身(我用鑊鏟和筷子兩隻手齊齊炒),

加鹽調味落埋蛋炒勻便成。

  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




10 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!