2016年1月8日 星期五

薯仔肉碎飯(電飯煲版)


今日開始教小魔怪用新電飯煲;

第一次教佢嚟煮就係呢個零失敗嘅方便飯,

唔使理咁多,

飯滾就食得,

仲夠哂飽肚添呀!

去到英國時,

唔使日日出街食fish&chips,

好易變肥仔架!










材料: 薯仔1個、豬肉碎200g、1杯半米、鹽少許

醃料: 豉油1湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、粟粉少許、麻油少許 

做法: 豬肉碎用醃料醃一陣;薯仔去皮切粒;米洗淨備用;

將少許油和薯仔放入電飯煲(按著煮飯制),煮薯仔一陣後加入豬肉碎炒勻,

然後落米、2杯水(量米杯)和少許鹽攪勻,加飯煲蓋繼續煮至飯滾和跳制後,

唔好開蓋焗10分鐘,攪勻食得啦喇!

~因為豬肉會出水,令呢個飯係濕濕哋,但易入口,

想食乾身少少嘅飯,咁就落少D水啦!

~如用清雞湯代替水的話,咁連鹽都唔使落添呀!

~隨個人喜好,可加蔥粒拌飯一齊食都得架!



  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


 

12 則留言 :

  1. 去外地讀書,跟亞媽學定煮飯都啱。

    回覆刪除
    回覆
    1. 教佢煮D簡簡單單嘅餸菜,唔使日日食咁肥膩嘅嘢嘛!

      刪除
  2. 小魔怪去英國讀書,恭喜晒雀后!

    回覆刪除
  3. 去到外國自然就會掛住媽媽的味道呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望佢會掛住我哋,俾心機讀書,唔好玩玩下呀!

      刪除
  4. 回覆
    1. 唔知架,可能果邊仲多嘢玩,玩到唔願返嚟呢!

      刪除
  5. 我司老闆仔帶了都唔用.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔知佢用唔用架,不過起碼俾多個選擇佢,唔使日日出街食飯嘛!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!