2016年1月18日 星期一

蝦醬翠肉瓜炒蝦仁


蝦醬翠肉瓜炒蝦仁,

翠肉瓜快炒先夠爽脆,

加埋惹味嘅蝦醬,

真係超級好送飯架!









材料: 翠肉瓜1個、蝦仁200g、蒜蓉、薑片

醃料: 鹽、胡椒粉、麻油

調味: 蝦醬1茶匙、糖半茶匙

做法: 蝦仁解凍後用廚紙抹乾水份,落醃料醃30分鐘;

翠肉瓜切片;燒熱油鑊落薑片和蝦仁,煎蝦仁兩面轉色或8成熟後上碟;

原鑊落蒜蓉和翠肉瓜快炒,加調味和水1湯匙快炒至翠肉瓜乾身,

最後落埋蝦仁炒多十幾下便成。

~各款蝦醬味道不同,請自行試味加減糖份。



  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

10 則留言 :

  1. 蝦醬好惹味。我聞到呀!

    回覆刪除
  2. 以前細個唔識嘢,覺得蝦醬好臭,加上屋企人都唔好。而家大咗,就覺得蝦醬好香 XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我就由細到大都咁鐘意蝦醬味呀!

      刪除
  3. 正啊!不過我屋企人會話好臭

    回覆刪除
  4. 見到你成日煮的蝦好新鮮,好嫩,一定好鮮甜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,呢D全部都係急凍蝦仁嚟架!!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!