2016年1月5日 星期二

西餅、蛋糕製作精選實習班(十)~第十堂


香芒麻糬和雪苺娘,

呢堂係11月中已經上完,

等到今日先嚟post呀!

今晚我會上另一個課程,

又要開始我返學的日子了。


















 
  
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

21 則留言 :

  1. 回覆
    1. 粉皮+蛋糕+草莓+忌廉,包住佢就得啦!

      刪除
  2. 回覆
    1. 芒果未係時候,等夏天再整呢個就真係超正啦!

      刪除
  3. 請問有無食譜可以提供呀?

    回覆刪除
  4. 幾時有机會分享食譜呀!我好想食芒果麻糬。等你好消息! 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個食譜搵搵,有時間做一次俾大家睇下啦!

      刪除
  5. 雀后:多謝你先!其實我見你整蛋糕、麵包一樣咁掂。點解唔整多些這類嗌吓大家呢!等我哋可以飽吓眼福嗎?嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為麵包和蛋糕係工聯會學,所以如果post埋個食譜出嚟就唔係咁好呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!