2016年1月22日 星期五

沙嗲洋蔥豬扒


每次整豬扒,

我都鐘意加埋洋蔥一齊去煮,

無論用豉油汁、蕃茄汁、咖哩汁或沙嗲汁,

點煮都好,

都一樣咁好味道呀!

講開沙嗲,

我一定用Jimmy沙嗲醬,

真係特別惹味架!










材料: 梅頭豬扒4塊、洋蔥半個、蒜蓉、乾蔥絲

醃料: Jimmy 沙嗲醬1.5湯匙、豉油2茶匙、糖1茶匙、粟粉少許

調味: 豉油1湯匙、糖1茶匙、4湯匙水

做法: 豬扒用刀背剁鬆兩面,落醃料和乾蔥絲醃1小時;洋蔥切絲;

燒熱油鑊落豬扒煎至兩面熟後盛起,原鑊落蒜蓉和洋蔥爆香,

落豬扒和調味煮至洋蔥腍便成。

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


12 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!