2016年1月15日 星期五

鹽焗雞(電飯煲版)


今晚小魔怪就搭飛機去英國讀書,

係呢個時候教佢整個經典版鹽焗雞啦!

外國春雞特別多,

呢個應該係必食啦!

唔好講笑,

睇下隻雞髀就知隻雞好滑啦!

各位,

我唔客氣喇!





















材料: 冰鮮雞1隻、薑15片、蔥1扎5條、鹽焗雞粉1包25g、米酒或紹酒1湯匙

做法: 雞洗淨後,用廚紙抹乾雞全身(包括雞肚內),

用鹽焗雞粉搽勻雞全身裡裡外外,用保鮮紙包好放入雪櫃雪隔夜;

預早一小時從雪櫃取出雞,待雞身回暖;

將薑片、蔥條和雞放入電飯煲內,加入米酒一湯匙,

按煮飯制煮至跳制後,唔好開蓋焗10分鐘;

將雞反轉身,再按煮飯制煮至跳制,唔好開蓋焗多15分鐘便成。


  



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




12 則留言 :

  1. 小魔怪要讀幾多年呀,有媽媽教左咁多電飯煲食譜,去到英國就可以自己整來食呢

    回覆刪除
  2. 真係好嫩滑!又好方便!一定整到黎食。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 細細隻嘅雞隻約1斤半左右,唔知英國有冇呢???太大隻雞個飯煲擺唔落架!

      刪除
    2. 超市有很多不同size 的雞買。只係唔好吃,肉質好冧。叫佢買 fresh finest free range whole chicken corn feed或者 Guinea fowl ( 珍珠雞) 好食地

      刪除
    3. 唔該哂,等我即刻話俾小魔怪知先得!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!