2016年1月16日 星期六

小魔怪去英國啦


噚晚零晨,

小魔怪已經搭飛機去英國讀書啦!

啱啱收到佢由英國whatsapp我,

已經安全到達英國希思羅機場,

等緊轉機到紐卡素,

學校方面已經安排咗部免費的士,

車佢和同學仔一齊去學校宿舍,

打點一砌後再會聯絡我呀!

(亞仔,記得俾心機讀書喇!)



噚晚7點左右我哋已經到咗機場,

同小魔怪食個豐富晚餐先得,

佢揀咗鋸扒,

又唔貴喎!

不過杯檸檬茶就好攪笑,

有茶冇檸檬囉!












寄行李前緊係要影張相留念啦!

小魔怪嘅同學仔和教會朋友都有嚟送機,

好熱鬧啊!









佢今次要做大哥哥,

照顧同行嘅同學仔,

辛苦哂你啦!

送上到英國嘅第一份早餐~麵包!




剛剛收到小魔怪傳來英國紐卡素和新特蘭相片,

見到雪,

好興奮呀!








  



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



19 則留言 :

  1. 時間好快過咋.你仔好呀肯wt比佢樣你地睇.我仔唔肯比.所以佢離港咁耐就真係見唔到佢樣咁耐.而samwei唔好咁緊張我係"乜水".我只係有睇雀后和妳blog.所以好隨意咁問吓佢仔會唔會見妳姐.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋成家人都好擔心佢,所以吩咐佢要多D聯絡我哋,尤其妹妹驚佢去英國一年,祈祈BB會唁認得佢呀!

      刪除
  2. 現在科技發達,第一時間報告行蹤,放心好多呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,佢一到埗就買咗上網咭,20鎊一個月,咁就隨時用電話whatsapp我哋都得啦!
      真係世界零距離呀!

      刪除
  3. 回覆
    1. 哈哈,老公成日話似佢,咁靚仔呀!

      刪除
  4. 衷心祝福小魔怪一切順順利利!
    小魔怪外形真係掂喎,他日學成歸來,又係一名男神

    回覆刪除
  5. 乜揀鋸扒架?! 中式o野有排冇得食喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢就係咁,出外食通常揀西餐或日本餐,係屋企先食中餐呀!

      刪除
  6. 小魔怪高大靚仔,祝學業進步!

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 佢人緣真係好好,成日有女仔打電話俾佢架!

      刪除
  8. GOOD LUCK!@~~讀完書返黎你就享福呢~!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!