2016年1月28日 星期四

紫菜蛋花粟米湯


冇咗大小魔怪係屋企食飯,

真係幾難諗食咩餸架!

依家唯有雞、豬、魚、牛隔住食,

而菜就日日都有;

至於煲老火湯呢,

因為煲咗要飲好多餐先飲得哂,

所以少煲咗囉!

但懶人湯就成日煲喇!










材料: 粟米湯1罐、雞蛋1隻、紫菜適量、胡椒粉少許、鹽少許

做法: 將粟米湯放入煲內再加1罐水煮滾後,加入紫菜攪勻後落鹽調味熄火,

加入蛋液攪勻,食時可按個人口味加入少許胡椒粉調味便成。

 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



16 則留言 :

  1. 這個湯簡直係快、靚、正。

    回覆刪除
  2. 方便、快捷、簡單好味。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 依家買嘅紫菜好乾淨冇咩沙,唔使點處理架,就咁撕少少入湯就得。

      刪除
  4. 好似我咁,用個細煲煲,點都要有老火湯呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢排比較忙,遲下搵日煲嚟飲啦!

      刪除
  5. 懶人湯方便又好味,如果唔係袁生喜愛老火湯,我諗我都會成日煲

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!