2012年4月8日 星期日

孜然肉碎炒薯絲!

今日我哋返舊屋拜山呀!

一早瞓醒已經落緊雨,

仲諗住會取消添!

好彩老公堅持話要去咋,

去到拜山又冇落雨,

仲涼涼哋添,

好舒服啊!

講番呢碟惹味炒薯絲,

真係好鬼香o架!

因為我加咗孜然粉和花椒粉落去炒,

好有北方風味呀!


今次買2個薯仔都係$4.1,

可以炒埋一大碟,

發達囉喂!






材料: 薯仔2個、豬肉碎$5、薄荷葉、蒜蓉

醃料: 豉油、老抽、糖、粟粉、麻油各少許

調味: 孜然粉半湯匙、花椒粉半湯匙和鹽1茶匙

做法: 薯仔去皮切絲,用水浸半小時或以上後瀝乾水份;

肉碎用醃料醃15分鐘;先燒紅油鑊快炒肉碎至8成熟後盛起;

再加2湯匙油爆香蒜蓉加薯絲舖平略煎至兩面少許金黃色,

加入肉碎快炒至薯絲軟身(全程不用加水),

盛起後加入自家種薄荷葉裝飾便成。



 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!