2012年4月5日 星期四

祈祈BB的第一次遠行~返中國!

 


今次返中國,

係祈祈BB第一次遠行;

但妹妹唔記得幫工人姐姐攪中國簽證,

仲以為會取消行程添,

點知上網問朋友仔話可以去到羅湖先攪簽證,

即管駁一駁啦!

嘻嘻,

去到用咗差不多半個鐘就順利過關啦!
 

晚上,

我哋去咗屋苑附近嘅六千館食晚飯,

嘩,

依家係中國食嘢真係唔平,

呢餐要食成421人民幣,

有D唔抵囉!



晚餐食得豐富,

咁早餐食咩呢???

食地道嘢呀!

豆漿、菜肉包、蒸餃、油炸鬼、加蛋腸粉,

咁多嘢食,

都係16蚊人民幣咋!


午餐冇出街食,

自己煮呀!

祈祈BB都不知幾開心,

猛拍姨丈(即我老公)個背脊呀!



本來妹妹想同我哋食埋晚飯先走,

不過太夜啦,

佢哋都走先,

剩番母親大人、我和老公3個人,

求求其其搵嘢食算啦!

點解係中國大陸十間有八間都係食辣嘢o架???

搵一間問可唔可以叫D餸唔加辣,

得喎!

D餸嚟到真係冇辣椒o架,

點知原來用嘅鑊、油都係黐到D辣味o架!

好彩都頂得順咋!

呢間都幾抵食,

5個餸加支啤酒,

都係91人民幣咋!



 
 




大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


 


沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!