2012年4月24日 星期二

麵包製作精選初班(第一堂)

 
噚日我同Sand Sand去咗工聯會學做亞茂,

一班大約20人左右,

亞Sir一早已經開始分派材料係枱上,

準時晚上6:45開始上堂,

10:15放學呀!

首先學搓粉糰,

今次我哋會搓一大舊粉糰,

整3種麵包~咸軟方包、芝士蒜蓉包和芝麻包。

 

發酵完成後,

亞Sir就準備蒜蓉啦!

今次用樽裝蒜蓉醬,

仲加埋一大舊牛油落去添!

 
 跟住就開始整三種麵包啦!



方包

 
芝士蒜蓉包



芝麻包


新鮮麵包出爐啦!




 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 





沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!