2012年4月21日 星期六

九龍城同心泰國菜館!


噚日天氣好唔穩定,

間中仲落大雨添,

不過冇減我哋嘅興致落九龍城食飯和行街街;

咁耐唔落九龍城,

一落車就見到大班警察和記者,

仲長短鏡頭對住我哋,

嘩,好驚呀!

原來我哋撞正上次鳳姐劫殺案嘅疑犯,

返現場重組案情,

好大件事呀!

落雨都冇點行街街,

求求其其買少少嘢就搵食啦!

我哋去咗呢間~同心泰國菜館!



青檸梳打和芒果沙冰


泰式滷水豬手


雜錦拼盆
IMG_2261

生蝦刺身


泰國啤酒


椰菜苗


泰式炒蜆
IMG_2268

咖哩蒜蓉包

(我哋叫咗個白飯撈咖哩汁食呀!)



明爐烏頭魚


沙爹雞串燒


泰式豬頸肉


講起求求其其買D嘢,

我買咗呢D嘢呀!

台灣珍珠奶茶粉、珍珠和明珠果(黑珍珠)

我仲收到2份禮物,

一樽自製梅酒和潤手霜呀!

多謝哂!


 
 
 
 
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!