2012年4月15日 星期日

2012年廣州番禺之旅!







昨日返廣州和番禺的目的,

主要是陪母親大人回鄉探親和拜山。

星期六晨早坐旅遊巴士經皇崗去廣州,

去到已經12點45分左右,

即刻坐的士去探中左風嘅叔父,

見佢精神唔錯,

令大家都較為安心。

(相中左面是嬸嬸,右面是母親大人)


食完午餐,

我哋就去訂賓館住啦,

呢間168人仔住1晚呀!

休息咗一陣,

我又去超市shopping啦!

買完嘢又到食晚飯嘅時候啦!


今日,

我和母親大人去食地道早餐,

嚟到廣州梗係食荔灣艇仔粥啦!


食完早餐,

我哋一行8人返番禺拜山啦!

 


(遠望蓮花山)

拜完山,

我哋入返市橋食午飯,

食完午飯後,

我哋就坐旅遊巴由番禺到深圳呀!

今次廣州手信都唔少o架,

尤其嬸嬸自製好多家鄉嘢俾我哋呀!




咸雞4隻,我和母親大人每人拎2隻呀!



嬸嬸自家曬咸鴨腎



超迷你已經烚熟嘅土雞蛋,

俾隻正常嘅雞蛋大家睇啦,

呢D蛋超新鮮o架!



雲耳、茶葉、菜乾和自家曬霸黃花


中山特產~三稔包


係超市買嘅海帶和紫菜

買給大小魔怪嘅T-恤



 
 

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!