2012年4月28日 星期六

女人靚湯又嚟啦~花膠湯!

今日又出動我嘅女人靚湯啦,

就係佢:


花膠淮山杞子圓肉瑤柱紅棗雞腳豬展湯,

雖然個名好長,

不過啱哂我哋一家大細飲呀!

尤其係花膠,

含有豐富膠原蛋白,

令皮膚更有彈性和光澤o架!












材料:  花膠、淮山、杞子、圓肉、瑤柱、紅棗、

豬展$28、雞腳12隻、薑和蔥

做法: 早一晚用水先浸定花膠,

燒熱一鍋水將花膠、薑和蔥一齊出水15分鐘,

熄火焗3-4小時以上;豬展和雞腳出水後,雞腳去甲備用;

淮山預先浸半小時;杞子、圓肉、瑤柱和紅棗略浸;

用Le-creuset 24cm湯煲燒熱一鍋水,


將所以材料(除杞子和花膠)放入內煲1.5小時,

然後加花膠和杞子煲多半小時,用湯匙撈起湯面嘅油,

取出花膠切片和加鹽調味便成。  

(我一次過發幾隻花膠,剩咗放入冰箱,隨時都可以煲啦!)
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!