2011年4月27日 星期三

木糠布甸!

忙忙忙!


我都唔知點解咁忙,


一大朝早就攪到身水身汗,


就係整呢個木糠布甸!


第一次整都有少少攪笑嘢o架!


一)忌廉打咗好耐先成形;(我有諗過放棄o架!)


二)D忌廉和餅乾碎畢得唔夠靚;


三)原來攪咁耐都係得8杯;


不過假假哋杯杯木糠布甸都有七層o架!


依家將佢雪返三五七個鐘後,


應該食得掛!






材料: 忌廉500g、煉奶3大湯匙、雲尼拿油3滴、瑪利餅14包

做法:將瑪利餅壓碎過篩備用;忌廉、煉奶和雲尼拿油打至企身,
逐層加餅碎和忌廉至七層後,放入雪櫃雪半日食得!
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!