2011年4月28日 星期四

長洲行!

 


今日同學校同事一齊入長洲逛逛,

十二個大人和二位小朋友,
天氣都唔錯,
行咗一陣就去食飯啦!


午餐入咗間叫潮發嘅酒家,
食咗以下食物,
埋單$1026呀!


點知食完飯後開始落雨;
我哋繼續向海灘方向再行,
又食咗個豆沙餅和去海灘附近茶座飲嘢,
咁就出番香港啦!


出番香港後,
我哋行咗一陣IFC,
就求求其其搵間泰國菜館食晚飯呀!
除咗2碟菜外,
其餘餸都係打孖上,
好似食咗$16XX,
都幾貴呀!

 
 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!