2011年4月1日 星期五

唔好當我係豬!!!

 
離哂譜,

真係離哂譜!!!

同和X公司簽約話明上網每月$99,

 
點知個個月收我$166,

 
又唔sent e-mail 俾我,

 
我鬼知條數點計呀???

 
好彩我有睇銀行月結單,


覺得條數有問題,


於是晨咁早5點幾打電話去問,
 
 
襟襟襟一大輪制都搵唔到人,
 

我D火開始嚟啦!

俾我搵到人又講一大輪我唔識嘅嘢,

只係一個問題,
 


有冇得退錢???

有! 
 
即刻取消哂所以唔知咩嚟嘅服務,


 
剩係用上網服務,
每月收$99!

最後果句,


唔好當我係豬呀!



 

 
 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  
 
 
 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!