2011年4月4日 星期一

梅菜炆雞翼!

大小魔怪細細個時,

唔係幾鐘意食梅菜o架!

為咗改變佢哋偏食嘅習慣,

我就用梅菜加埋佢哋鐘意嘅食材,

等佢哋慢慢接受;

依家,

我一煮梅菜,

佢哋都會話正呀!







梅菜炆雞翼

材料: 雞翼2磅、梅菜1棵()、薑2片和紹酒少許
醃料: 豉油、老抽、糖、粟粉、麻油各少許
調味: 豉油1湯匙、老抽半湯匙、糖1茶匙、粟粉1茶匙和3碗水
做法: 雞翼解凍後,用醃料醃半天;梅菜浸洗1小時後切粒,
唔使落油倒梅菜落鑊,加1茶匙糖炒梅菜至乾身盛起備用;

落油爆薑片和蒜蓉,加雞翼快炒兼贊半湯匙紹酒,

加梅菜和調味炆30分鐘便成。


 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!