2011年4月18日 星期一

香煎鮫魚!

今晚主菜係食魚;

我最鐘意食煎鮫魚,

啖啖肉,

冇咩骨,

好味!






香煎鮫魚

材料: 鮫魚4塊、薑數片
醃料: 鹽和胡椒粉做法: 洗淨鮫魚後,用抹手紙抹乾,用醃料醃1小時;
燒熱易潔鑊落油,滾油爆薑片後落魚,煎魚時一定唔可以反魚,
須煎好一面先反轉,咁就會金黃色啦,食時落少少豉油,正呀!
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

2 則留言 :

  1. 煎鮫魚,一邊要煎幾耐呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 要睇鮫魚厚薄程度架,我用中火慢慢煎香一面後,會看見另一面開始轉色,咁就可以反轉煎架啦!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!