2011年4月27日 星期三

海蜇燻蹄&合拿瓜紅蘿蔔螺頭蜜棗咸豬手瘦肉湯!

雪櫃隻咸豬手成日阻著我攞嘢,


又要我塞番佢入去,


都係時候消滅佢,


咁就冇阻定啦!






材料: 咸豬手一隻、瘦肉$15、合掌瓜3個、紅蘿蔔1個、即食海蜇1包、
乾螺頭8隻、南北杏適量和蜜棗3粒
做法: 將咸豬手出水;煲滾4大湯碗水加所有材料煲1小時(除海蜇外),
撈起咸豬手瀝乾水份去骨,豬骨可以繼續用嚟煲湯煲多1小時;
咸豬手起肉待涼後,用保鮮紙扎實放入雪櫃雪半日;
即食海蜇去掉水份,加調味撈勻,將咸豬手取出切片和海蜇上碟便成。

 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!