2011年4月30日 星期六

返嚟啦!

 
返咗中國一日半,

落足一日半雨呀!
我哋一行10人去咗惠州博羅睇地,
因為大伯和老公想尋根喎!
眼前一遍雜草,
就係佢哋想起屋嘅地方啦!
不過仲要傾好多細節,
都唔知幾時先起到一間屋,
起完都唔知會唔返去住呀!

睇完地之後,

大伯、伯娘和姑奶要趕返香港,
我和老公就番去布吉間屋度打掃,
做到身水身汗,
求求其其搵嘢食,
慘慘慘,
入咗間湘菜館,
焗住要食辣嘢,
得碟菜係唔辣咋!


 
 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!