2010年8月9日 星期一

歌后!

上星期五,
老公誠邀我與他一起出席同事聚會,
見老公咁有誠意,
俾面佢一齊去啦!
見無無聊聊,
咪唱K囉!
點知唱完之後,
掌聲不絕啊!
個個都讚我唱得好,
攪到我成為當晚嘅大紅人,
因為得我一把女聲,
個個都爭住同我合唱呀!
嘩!我覺得我好似歌后喎!





 蜜汁燒排骨
材料: 金沙骨、芝麻、蜜糖
醃料: 叉燒醬2湯匙、海鮮醬1湯匙、豉油、老抽、糖和粟粉
做法: 用醃料醃金沙骨2小時;預熱焗爐200度15分鐘;
將金沙骨放入爐焗40分鐘,中間要反轉排骨,
最後搽蜜糖和灑上芝麻再焗多5分鐘便成。




五香花生鳳爪

材料: 炸鳳爪1磅半、薑、蔥、蒜蓉和紹酒
調味: 五香粉、蠔油、豉油、老抽、糖、粟粉和1碗水
做法: 首先將花生洗乾淨和浸水1個鐘左右;
然後連浸花生嘅水炆1個半鐘至花生淋為止。
鳳爪用薑蔥出水後去甲,落油起鑊爆香蒜蓉,加鳳爪贊紹酒快炒,
將炆花生(連水)和調味,炆15分鐘或至汁濃!


 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!