2010年8月5日 星期四

蒜泥白肉!

點解我要整理我嘅食譜呢,
就係因為我記性差囉!
成日都唔記得D餸點整出嚟呀!
好似呢個蒜泥白肉咁,
其實我整過好多次,
次次撈嘅醬汁都唔同味,
今次就用咗呢個醬汁點嚟食啦!






蒜泥白肉

材料: 有皮腩肉二條、薑、蔥、紹酒、蒜頭4粒和乾蔥1粒
調味:  頭抽、糖、麻油和2匙羹凍滾水(隨個人喜好加蔥粒和辣椒粒)
做法:  將豬腩肉用薑、蔥和紹酒出水45分鐘;
取出腩肉待涼切片(可放入雪櫃雪1小時);蒜頭和乾蔥頭刴成蓉,
落用油爆香蒜蓉和乾蔥蓉後,加入調味醬汁撈勻便成。





冬瓜生熟薏米瑤柱蜜棗排骨湯
材料: 冬瓜1斤半、$5生熟薏米、排骨$30、蜜棗4粒和瑤柱4粒

做法: 排骨出水後用鹽醃隔日或半天;冬瓜去皮切大件,

將所有材料連冬瓜皮放入煲內煲2小時,加鹽調味便成。



 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!