2010年8月31日 星期二

終於等到今日啦!

好囉!
終於等到今日啦!
今日咪就係大小魔怪暑假結束嘅大日子囉!
有佢哋係屋企,
最最最常聽嘅係: 媽咪,好肚餓呀!
唔識嘅人仲以為我刻薄佢哋添,
好彩個個blog友都知道佢哋大食咋!
知唔知點解我叫佢哋係蝗蟲???
因為如果俾大小魔怪知道邊度有嘢食,
唔使一陣已經KO哂啦!
今日我又唔煮飯,
叫外買家鄉雞和pizza食!


 


家鄉雞係網上訂咗個自選套餐和葡撻4個,
滿$160送脆薯格,
用埋匯豐信用咭仲九折添!


至於pizza呢!
pizza hut外買自取指定pizza$78送2罐百事可樂呀!
嘻嘻!我覺得自己好精明呀!

 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!