2010年8月20日 星期五

脆皮焗燒肉!

呢個脆皮焗燒肉我整過好多次,
原來一路我冇寫過食譜,
襯今日整嚟食,
寫番個譜譜先得!
唔使次次整都要搵譜呀!





材料: 豬腩肉
醃料: 五香粉、鹽和紹酒
做法: 豬腩肉洗淨後,將五香粉和紹酒搽勻豬腩肉兩旁;
用大量鹽醃豬皮面醃半天(可存放入雪櫃抽乾水份);
預熱焗爐230度15分鐘;用紙抹乾淨豬皮上嘅鹽,搽少少油在豬皮面;
加水在焗爐盆內,將豬腩肉放在鐵架上,放入焗爐最上格,
先焗豬皮面至爆約15-20分鐘,再轉下格焗多50分鐘至1小時,
待涼斬件!

 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!