2010年8月11日 星期三

隨緣樂助!

近日睇見中國甘肅舟曲泥石流淹城的新聞,
一夜間整條村莊被水泥淹沒,
見到災民親人盡失,
缺水缺糧,
令人慘不忍睹啊!
活在現今香港社會嘅我們,
有能力都應該幫助他們重建家園的。



涼拌皮蛋豆腐炸菜螺旋藻

材料: 豆腐1磚、皮蛋2隻、即食炸菜1包和螺旋藻少許
調味(1): 頭抽、糖和麻油
調味(2): 美極鮮醬油和麻油
做法: 將豆腐倒在碟上切片;皮蛋洗淨後1開4;
即食炸菜可用凍滾水洗去辣味(可以唔洗);螺旋藻用凍滾水浸數分鐘,
清洗1至2次後,加調味(2)雪1小時;
將所有材料放在大一碟上加調味(1)便成。




呢個米粉係上次Annie買嚟送俾我o架!
多謝Annie賜我美食呀!

雜錦炒米粉

材料: 新竹米粉1包、雞扒2塊、椰菜半個、紅蘿蔔1個、雞蛋2隻和雞粉
醃料: 魚露、老抽、糖、粟粉、麻油和紹酒
做法: 將雞扒去皮切絲,用醃料醃1小時;椰菜和紅蘿蔔切絲;
雞蛋打發後煎成蛋皮切絲;米粉用和暖水浸至軟身,用少許油撈撈米粉,
咁炒起米粉時就唔會黐鑊啦!用2茶匙雞粉開少少水;
炒熟椰菜和紅蘿蔔盛起備用;落油爆熟雞絲後加菜絲和米粉快炒,
加雞粉水略煮,加老抽上色便成。   
      


咸鴨腎豬展瑤柱粥

材料: 豬展$35、咸鴨腎3個、米1杯、瑤柱3粒
醃料: 鹽、油做法: 豬展洗淨後出水加少許鹽醃半天;
米用鹽和油醃一會備用;煲熱一大鍋水落米、鴨腎、瑤柱和豬展,
用大火煲至粥綿,約煲1個半小時左右,不需再加鹽調味,
因為咸鴨腎和豬展已經有咸味呀!

 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!