2010年8月21日 星期六

悶熱!

今日嘅天氣真係好悶熱,
中午放工真係唔想行出街呀!
明知我呢D肥人最怕熱o架啦!
又怕出汗喎!
真係好難頂呀!
如果有D涼浸浸嘢食就好啦!






材料: 急凍螺肉、薑片、蒜蓉、紹酒
調味: 泰式雞醬6湯匙、雞粉1茶匙、糖半茶匙和麻油少許
做法: 急凍螺肉用薑片和紹酒出水後過冷河;
落油爆香蒜蓉加螺肉快炒,贊少少紹酒後再加調味;
煮滾後,螺肉會出水,所以我冇加水,如汁多可加粟粉水埋獻,
盛起加麻油撈勻,待涼放入雪櫃雪凍嚟食!
 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!