2024年6月23日 星期日

涼拌麻辣牛腱金錢肚


噚日我已經鹵定牛腱和金錢肚,

今日就將佢哋切片,

加入我自己調味嘅麻辣汁,

整咗呢碟涼麻辣牛腱金錢肚,

天氣咁熱,

食呢個涼拌菜,

簡直正到冇朋友啦!





材料: 牛腱2條、金錢肚1磅左右、薑8片、紹酒1湯匙、瑞士汁適量

麻辣汁: 麻辣紅油2茶匙、蠔油1湯匙、豉油少許、老抽少許、

鹵牛腱嘅汁2湯匙、蒜蓉1湯匙、糖少許、滾油少許、芫茜、

蔥粒、辣椒粒、麻油

做法: 牛腱和金錢肚解凍後,放入鑊內加水、薑4片和紹酒1湯匙,

煮滾後出水10分鐘,取出牛腱和金錢肚,沖洗乾淨,金錢肚剪去肥膏;

將瑞士汁(用鹵水汁都得)、水適量、4片薑和金錢肚煮滾,

轉小火先煮1.5小時,加入牛腱鹵多1小時後,熄火唔好開蓋焗至涼後,

取出牛腱和金錢肚放入雪櫃雪隔日;食前將牛腱和金錢肚切片,

淋上自己調製嘅麻辣汁,加入芫茜、蔥粒和辣椒粒,

拌勻就食得架啦!



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!







沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!