2024年6月14日 星期五

2日1夜廣州探親之旅


噚日,

我和老公陪母親大人返廣州探親,

6年冇返去,

唔知廣州變成點呢???

我哋係羅湖搭10點火車直去廣州東站,

每位車費79.5人民幣。

呢架車唔停其他站大約1小時04分後就到啦!

堂姐和堂姐夫廣州揸車嚟表我哋,

首先我哋去食午飯。






佢哋响抖音團購咗個¥99餐外,

再加咗雜糧糕、蝦腸和炸雲吞,

呢餐5個人總共食咗¥160左右,

超抵食呀!














之後就帶我哋返酒店擺低行李,

今日入住嘅酒店叫雲凱酒店,

係姨甥幫我哋訂的,

兩間雙人房,

每間292人民幣一晚,

仲可以遠望廣州塔添架!











休息一陣,

我哋就去堂姐家坐咗一陣,

然後就同堂姐弟妹都一齊食晚飯,

未食飯前,

我見路邊有檔牛雜,

即刻落車買少少返酒樓食先得。

大家幾年冇見,

能夠聚一聚都好開心,

傾過不停呀!























呢餐10個大人食飯,

姨甥爭住俾錢,

大約食咗1000人民幣都唔使;

飯後大家話去廣州海心沙廣場行下,

夜游廣州塔。















行到晚上10點左右,

返酒店沖完涼就一覺瞓到天光,

差不多8點先起床,

約咗堂姐和堂姐夫係我哋酒店裡酒樓飲早茶,

叫咗個168人民幣套餐有8款點心。













本來諗住去廣州市區行下,

點知天氣突然話變就變,

落起大雨來,

咁我哋唯有早少少返香港喇!

搭中午1點05分車返羅湖,

中途停4個站,

約要1小時20分後先到羅湖。














落車後母親大人話要食甜品,

我哋係羅湖城轉咗半個圈,

好多人,

買咗我哋要買嘅嘢就過關返屋企啦!

下面果D係堂姐弟妹買俾我哋嘅手信,

我係羅湖城買咗袁記鮮蝦蟹籽雲吞、燒肉和半隻雞。












   
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 
雀后(添飯)Facebook Fan Page

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!