2024年6月1日 星期六

打風返大亞灣


5月31日(星期五)

上星期已經約好朋友4個人去大亞灣玩,

點知撞正打風,

1號風球都照上啦!

我哋11點左右去到蓮塘口岸,

係口岸2樓簡單搵食後,

就call車返大亞灣霞涌喇!






返屋企前去攞我訂嘅貨,

有零食、湯包、生果和八寶粥;

我哋見天氣仲未有好大變化,

所以先去搵間民宿俾朋友住,

然後就去沙灘行下游水。

















我同老公都冇落水,

只係岸邊行下算,

而朋友2人就落去游水,

游完水各自返民宿和屋企沖涼,

之後就去海鮮街買海鮮去酒樓加工,

買咗蝦、蠔、帶子和魷魚,

加碟海膽炒飯和海鮮檔送嘅花甲滾嘅芥菜豆腐湯,

海鮮連酒樓加工費¥500都唔使,

真係超抵食呀!

我哋買咗兩款帶子有蒜蓉蒸和粉絲蒸,

食得好飽呀!


















今日係6月1日兒童節,

天氣時晴時雨,

浪急又大風,

我和老公睇咗套戲hea到11點,

等埋朋友就call車去十里銀灘3期果邊飲茶,

呢餐食咗¥206.8,

食飽飽就住京橋巴士返蓮塘口岸喇!



















  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!