2024年6月12日 星期三

黑椒洋蔥牛仔骨


今日中午有成34度,

真係熱到爆呀!

响廚房煮完飯真係冇咩胃口食嘢架!

好彩今晚我煮咗黑椒洋蔥牛仔骨,

用洋蔥和牛仔骨撈飯,

今餐我食咗半碗飯呀!





材料: 牛仔骨4條、洋蔥1個、蒜蓉

醃料: 蠔油半湯匙、豉油1湯匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、
黑椒碎適量、

粉1.5茶匙、油少許

調味: 蠔油1湯匙、豉油1湯匙、老抽少許、糖1茶匙、黑椒碎、水半碗


做法: 牛仔骨解凍後切件,用刀背輕剁兩面,有筋部份就用刀界開;

用廚紙索乾水份後,落醃料醃半日;洋蔥去皮切絲;

燒熱油鑊,煎牛仔骨至兩面金黃色或焦香後盛起;

原鑊爆洋蔥炒至軟身後,加蒜蓉炒勻後,落調味和牛仔骨煮至洋蔥熟後,


加入生粉水埋芡汁,最後按個人口味加少許黑椒碎係牛仔骨面便成。



   
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 
雀后(添飯)Facebook Fan Page



沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!