2018年6月16日 星期六

2018愛心糭


今日又係一年一度包糭嘅大日子,

我今朝3點就起身浸米浸豆洗葉,

攪完一輪都仲可以瞓多陣先開工;

今次總共包咗8隻紅豆花生綠豆素糭,

46隻客家咸肉糭,

終於任務完成,

但要等烚完所有糭,

我先可以抖抖呀!











材料: 糯米5斤、綠豆4斤、咸蛋23隻、糭葉1斤、草2扎、

蝦米半斤、豬腩肉2.5磅、乾蔥頭1包

醃料: 豉油2湯匙、五香粉一包、糖2茶匙、紹酒1湯匙、鹽1茶匙

做法: 豬腩肉去皮後切塊狀用醃料醃一陣;將整包乾蔥頭剁碎,

落油爆香乾蔥蓉後,加豬腩肉、蝦米、1茶匙鹽和大半碗水,


略煮豬腩肉至收汁盛起待涼,放入雪櫃雪1晚;
 

糯米和綠豆洗淨後起碼浸6個鐘,倒去多餘水份,

糯米和綠豆每邊都要加3湯匙鹽和2湯匙油撈勻;

然後烚糭葉和草、咸蛋黃開半;準備好哂所有材料,就可以包糭啦!


每轉糭烚1個半鐘左右就得啦!





 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 




6 則留言 :

  1. 勁!我覺得烚糉好花時間~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 最辛苦就係烚糭,要成日睇火外,又攪到成間屋都熱哂呀!

      刪除
  2. 加埋事前功夫,辛苦你了

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年真係老了,包完糭成個人散哂呀!@@"

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!