2018年6月14日 星期四

2018快閃新加坡~第三日(最後一日)

6月10日星期日

話咁快,

快閃新加坡3日之旅差不多完結喇!

今朝可以他他調調落餐廳食個早餐,

仲有時間俾我去酒店附近行下添呀!

呢間酒店係地鐵站樓上,

旁邊有條小食街,

想食消夜嘅朋友就最方便啦!

除有地道小食外,

有麥當奴又有Burger King,

都好多嘢揀架!








過對面馬路,

行幾分鐘就有間超市,

要入貨就要快手啦!

我發覺係新加坡超市賣嘅嘢,

價錢都差不多呀!




10點準備酒店checkout,

放低哂行李就坐地鐵去行outlet,

呢度有5個大型商場,

應該夠大家買嘢啦!














午餐就揀咗食叻沙、雞髀黃薑飯和印度薄餅prata,

真係好好食,

啱哂我呀!





食飽飽再行埋個超市,

就返酒店攞行李出機場啦!

撞正特朗普和金仔嚟新加坡開會,

大家都驚封路,

所以都係選擇搭地鐵去機場穩陣D呀!



今次我哋搭國泰機,

轉咗去T4上機,

所以冇得去shopping呀!

因為買咗咸蛋黃魚皮,

所以有得退稅呀!

本來我哋搭晚上8點10分機返香港,

點知話就話會delay到8點25分,

到最後差不多成9點先開始上機,

返到香港已經成1點鐘,

仲有就係因為飛機上電視機壞咗,

所以每人俾咗張$50美金禮券,

賠得咁少,

買到咩呀???







  



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


8 則留言 :

  1. 回覆
    1. 我哋冇買咸蛋薯片,剩係買咗咸蛋魚皮呀!

      刪除
  2. 你怕熱喎,新加坡呢段時間會唔會好熱?

    回覆刪除
    回覆
    1. 熱,不過熱得嚟舒服過係香港,因為有風呀!

      刪除
  3. 回覆
    1. 商場一樣,不過物價都唔平,都係日本outlet抵買D呀!

      刪除
  4. 回覆
    1. 咁又係,不過唔知D錢用嚟做咩啫!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!