2012年2月27日 星期一

自家麵條~榨菜肉絲麵!



做老師真係要萬能o架!

尤其係做幼稚園老師,

真係咩嘢都要識;

依家教小朋友,

唔單只坐定定聽書講書咁簡單,

而係要大家落手落腳一齊做,

今次同小朋友探討嘅主題係麵粉,

麵粉可以做咩嘢???

可以做麵條呀!


 



下面個粉糰係未搓o架,

俾大家睇下個粉糰濕度呀!

睇埋我切嘅麵條,

我要苦練刀功呀!

 

材料: 高筋麵粉500g、水約225g、鹽大半茶匙

做法: 將麵粉、鹽和水混合,水要慢慢加入麵粉中,

搓成粉糰至光滑唔黐手,用濕布蓋著等30分鐘,

取出麵糰,加少許麵粉在枱上,

用木棒壓平麵糰,用刀切出麵條,

麵條出水後,加入喜愛的材料和湯料,

就有好味嘅自家麵食啦!




 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!