2012年2月26日 星期日

又買咗部新玩具啦~麵包機!

 


成日見blog友仔搓包包食,

睇到我都不知幾想買麵包機玩吓,

不過驚老公話阻定,

所以我遲遲都唔敢買呀;

今日,

同老公落元朗行街街,

專登帶佢去元朗億世家,

有意冇意話俾佢聽有部平平哋嘅麵包機,

係就係內膽細咗D,

仲只可以做1磅方包,

不過價錢都係$499咋!

好經濟o架!

點呀???

老公見到話OK喎,

咁即係買啦,

嘻嘻,

多謝老公!

七日內包換,

一於即刻試機呀!

跟足說明書做法,

唔會有錯掛。
 




材料: 鮮奶188ml、鹽3/4小勺、糖2大勺、牛油2大勺、

高筋麵粉2杯、乾酵母1小勺

做法:順序放入材料入麵包機,按1號制,3小時8分鐘後有麵包食啦!

~有個問題想問: 中間有個幫手攪粉糰嘅嘢,

  焗完麵包後藏咗係麵包裡面,正常嗎???

 

 

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!