2012年2月14日 星期二

情人節快樂!

 
今日係2月14日~情人節!

願天下有情人終成眷屬,

未有情人亦唔好失望,

今年實輪到你或妳搵到一個錫自己嘅愛人o架!

今日我為我的3位情人做嘅情人節晚餐:


蒜蓉香草烤雞釀蘑菇紅蘿蔔粟米


自製白汁蘑菇長通粉







蒜蓉香草烤雞釀蘑菇紅蘿蔔粟米

材料: 春雞、甘荀、蘑菇(罐頭)、粟米粒

醃料: 蒜蓉、雜香草、黑椒碎、鹽、油和老抽各少許

做法: 春雞解凍及清洗內臟後,用醃料搽勻雞身和內部醃隔夜;

把甘荀和蘑菇切片後,用蒜蓉起鑊,

爆香甘荀、蘑菇和粟米粒,加少許鹽和水煮3分鐘;

將雜菜釀入春雞肚內,用竹籤封好,

放入焗爐220度焗40分鐘,中途要反轉焗另一面呀!

(留意各人焗爐焗火不一,請自行調節溫度)




 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!